AktualnościKampania społecznaPatronite

Głuchy nie znaczy głupi. Przeczytaj o naszej kampanii społecznej i wesprzyj Migawkę na Patronite.

Fundacja Migawka powstała po to, żeby wpływać na zmianę życia osób g/Głuchych. Zdajemy sobie sprawę z tego, że bez działań wzmacniających osoby g/Głuche w poczuciu, że mogą decydować o swoim życiu i dokonywać wyboru ścieżki rozwoju twórczego, problem wykluczenia nie przestanie istnieć. 

Trudno jest zwrócić uwagę na problem, kiedy wszyscy zamiatają go pod dywan. Jako Migawka postanowiliśmy ten temat wyciągnąć na światło dzienne i filmowo o nim opowiedzieć. Tak powstała nasza kampania społeczna „Głuchy nie znaczy głupi”.

W serii filmów, przygotowanych w całości własnymi siłami, opowiadamy historie wzięte prosto z życia osób G/głuchych, mówimy o sytuacjach, które spotykają ich na co dzień.

W kampanię zaangażowaliśmy związanych z fundacją aktorów niesłyszących — Patrycję Jarosińska i Rafała Bołdysa, a także zaprzyjaźnionych z fundacją aktorów: Lidię Bogaczównę, Aleksandrę Grabowską, Karolinę Kazoń i Rafała Szumerę. W spotach występują także nasi ambasadorzy: Andrzej Grabowski, Mateusz Janicki oraz Krzysztof Globisz.

Kampania „Głuchy nie znaczy głupi” ma na celu zwrócenie uwagi na problem wykluczenia osób G/głuchych oraz ma zachęcić jak największą ilość osób do wsparcia działań Fundacji Migawki na Patronie!

Wierzymy, że wspieranie Migawki może dać początek wielkiej zmianie!

Zobacz spoty:

Kampania społeczna „Głuchy nie znaczy głupi” #1
Kampania społeczna „Głuchy nie znaczy głupi” #2
Kampania społeczna „Głuchy nie znaczy głupi” #3

O kampanii „Głuchy nie znaczy głupi” przeczytasz też na Onet.

Skip to content